Lidl România bagă la raft cele mai așteptate produse ale verii. Oferta începe luni, 19 august 2024, în toată țara

de: Apostol Stefan
19 08. 2024

Unul din marii giganți retail, Lidl, încă din aprilie 2022 anunța o schimbare în poliitca sa de mediu, și anume trecerea la hidrogen verde, air ivnestițiile au fost pe măsură. În același timp, și-a continuat campaniile sale cu prețuri mici, inclusiv pe piața românesacă. Astfel că, astăzi putem vorbi despre faptul că Lidl România bagă la raft cele mai așteptate produse ale verii, iar oferta începe luni, 19 august 2024, în toată țara.

Gigantul Lidl, de doi ani pe hidrogen verde

La sfârșitul lunii martie 2022, Lidl a publicat o declarație de presă în care anunța că va schimba toate vehiculele logistice electrice alimentate cu baterii cu celule de combustibil alimentate cu hidrogen verde.

Acest lucru a făcut din lanțul de supermarketuri primul din Europa care a făcut această mișcare spectaculoasă.

În afară de aceste investiții de acum 2 ani, cae continuă, anul în curs au adus noi date financiare pentru gigantul german, ceea ce propulsează Schwarz Group ca lider al comerțului cu amănuntul european.

Schwarz Group a înregistrat o creștere masivă a veniturilor

Datele recente spun că gigantul german Schwarz Group a înregistrat o creștere a veniturilor de +8,5 %, în special din cauza inflației, pe baza venuirlor generate de Lidl și Kaufland. Compania a declarat că procesele îmbunătățite i-au permis să crească veniturile cu același număr de angajați ca în anul precedent.

Creșterea a fost determinată de Lidl, care reprezintă majoritatea veniturilor grupului, acesta fiind responsabil pentru 75% din venituri. Lidl a raportat o creștere a veniturilor de 9,5%, în timp ce lanțul de hipermarketuri Kaufland a crescut cu 7,8%, având în vedere că anul trecut, Kaufland a fost motorul creșterii pentru grup.

Online a fost singura parte a activității care a înregistrat o scădere a veniturilor, astfel că vânzările online ale Schwarz Group au scăzut cu -9,4% și au ajuns la 1,7 miliarde euro.

Lidl România bagă la raft cele mai așteptate produse ale verii

Pe plan local, conform datelor, Lidl România și-a menținut poziția de lider, avânmd în continuare prețuri mici, sub competitorii direcți, chiar și în comparație cu fratele mai mic, Kaufland.

Compania și-a menținut și campaniile lunare, săptămânale și de weekend, unde clienții au putut găsi o gamă variată de produse la prețuri fără concurență. În acest context, nu ar trebui să ne surprindă recenta mișcare prin care Lidl România bagă la raft cele mai așteptate produse ale verii.

Vorbim despre oferta acestei săptămâni, care începe luni, 19 august 2024, în toată țara, și anume săptămâna italiană. Campania „Viață în stil italian” aduce clienților Lidl România nu mai puțin de 62 de produse dintre-o gamă variată, cu prețuri care pornesc de la 5,99 lei, și până la 45,99 lei.

Oferta începe luni, 19 august 2024, în toată țara

Așadar, în lista produselor din această săptămână, vei putea cumpăra Prosciutto crudo, marca „ITALIAMO”, la doar 5,99 lei pentru 100 de grame, sau pentru 8,99 lei, Prosciutto cotto, feliat, aceeași marcă, și tot pentru 100 g.

În aceeași ofertă mai regăsești și Brânză semimoale Scamorza, la 15,99 lei/300 g, sau Mix de fructe de mare, la 14,99 lei/300 g. Dacă ai chef de un vin italian bun, poți cumpăra, spre exemplu, Vin alb sec, Sauvignon Trevenezie I.G.T., la 19,99 lei/0,75 L, sau Vin rose sec, Chiaretto D.O.P., la 13,99 lei/0,75 L.

Dacă te-am făcut curios, poți consulta întreaga ofertă a acestui început de săptămână accesând aici, și apoi să te hotărăști ce vrei să cumperi.